Definitivanmälan

Vad kul att du vill bli scout! Denna anmälan fyller du i om du varit med på ett eller ett par möten och bestämt dig för att bli scout. Har du ännu inte varit på något möte, ber vi att du kontaktar avdelningen eller fyller i en intresseanmälan.

Fält som är markerade med * är obligatoriska. OBS! primär E-postadress kommer att användas som framtida användar-ID till Scoutnet. Det är också den adressen kåren kommer att använda vid kontakt.

Det är viktigt att du meddelar eventuella allergier, sjukdomar eller övrig information om scouten som ledarna bör känna till.  Det är viktigt för våra ledare att veta detta om ert barn för att bäst kunna planera och utföra möten och läger efter allas behov. Alla uppgifter är sekretessbelagda.

TILL FORMULÄRET